کمبود نیروی کار در انگلستان

کشور انگلستان همیشه یکی از جذاب‌ترین مقاصد کاری برای متقاضیان بوده است، در ادامه یک خبر فوق‌العاده جذاب و خواندنی برای متقاضیان مهاجرت به این کشور داریم. با مجله خبری دکتر مهاجرت همراه باشد تا از جدیدترین خبرهای دنیای مهاجرت مطلع شوید.

 

دولت بریتانیا برخی از عناوین مشاغل ساختمانی و مراقبت های بهداشتی  را به "فهرست کمبود شغل" خود اضافه کرده است تا به کارفرمایان در کشور که  برای جذب کارگران ماهر خارجی مشکل‌دارند کمک کند .

بریتانیا در برخی بخش‌ها با کمبود کارگر مواجه است، بنابراین برخی از کارفرمایان می‌خواهند نیروی کار خود را از بین متقاضیان  خارجی تأمین کند.

 وزارت کشور بریتانیا روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که افزودن مشاغل جدید به فهرست کارگران خارجی متقاضی «به تکمیل زیرساخت‌های حیاتی در سطح ملی کمک می‌کند و رشد در بخش‌های مرتبط را تشویق می‌کند».

لیست کمبود شغل در بریتانیا در حال حاضر شامل حوزه‌هایی مانند مراقبت‌های بهداشتی، مهندسی عمران و تکنسین‌های آزمایشگاهی است. این لیست  در ماههای آینده به‌زودی به‌روز می‌شود.

 

کمبود نیروی کار در انگلستان

زمان انتشار خبر: 2023-07-22 11:41:24

ما همیشه سعی می کنیم تا بهترین پشتیبانی را برای شما داشته باشیم

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هرگونه مهاجرت و گرفتن راهنمایی و مشاوره با متخصصین سایت دکتر مهاجرت از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

٠٩٠٥٨٣٩٧٢١٤ و یا با ایمیل ما در تماس باشید info@doctormohajerat.com

image
image
image
image