مهاجرت تحصیلی استرالیا

استرالیا یکی از بهترین مقاصد برای دانشجویانی است که بهدنبال ادامه تحصیل در خارج از کشور هستنداسترالیا دارای 8 دانشگاه در بین 100 دانشگاه برتر جهان است و همچنین محیط آموزشی شگفت انگیزی را ارائه میدهد.

اگر می خواهید در دانشگاه های برتر استرالیا تحصیل کنید و یا از بورس های تحصیلی متفاوت در کشور استرالیا آگاه شوید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. تیم دکتر مهاجرت همواره در تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی یاریگر شما در این امر خواهد بود.

ویزای دانشجویی استرالیا (زیر کلاس 500)

تحصیل در مقطع کارشناسی در استرالیا

دانشگاه‌های برتر استرالیا

تحصیل در مقطع کارشناسیارشد در استرالیا

تحصیل در مقطع دکتری در استرالیا

تحصیل دندان پزشکی در استرالیا

بهترین دانشکدههای دندان پزشکی در استرالیا

تحصیل در رشته پزشکی در استرالیا

اجازه کار دانشجویان در استرالیا

بورسیههای تحصیلی در دانشگاه های استرالیا

 

برای تحصیل در استرالیا، دانشجویان بینالمللی گزینههای بسیار متنوعی دارندکیفیت آموزش، انتخاب رشتههای متنوع و فرصتهای کاری پس از تحصیل، آن را به یکی از مطلوبترین مقاصد در میان دانشجویان تبدیل کرده است. دانشگاههای استرالیا در تحقیقات قوی هستند و در زمینههایی مانند هنر و علوم انسانی، آموزش و علوم عالی هستند.

ویزای دانشجویی استرالیا (زیر کلاس 500)

ویزای دانشجویی زیر کلاس 500 به شما این امکان را میدهد که در طول دوره تحصیلی خود در استرالیا بمانید، که عمدتاً تا پنج سال و مطابق با تاریخ ثبت نام شما است.

تحصیل در مقطع کارشناسی در استرالیا

مدارک مورد نیاز

 

تحصیل کارشناسی در استرالیا

استرالیا دارای تعدادی دانشگاه برتر است که در تعدادی از دورههای لیسانس پذیرش میکنند. طول دوره لیسانس در استرالیا بسته به برنامهها و کالجها سه تا چهار سال است. در اینجا ما برترین دانشگاههای لیسانس استرالیا را لیست کردهایم.

دانشگاه‌های برتر استرالیا

The University of Melbourne

The University of Sydney

The University of New South Wales

The University of Queensland

Monash University

 

تحصیل در مقطع کارشناسیارشد در استرالیا

اکثر دانشگاههای استرالیا مدرک کارشناسیارشد مبتنی بر تحقیق و دورههای آموزشی ارائه میدهند. شرط اصلی برای شرکت در دورههای کارشناسیارشد در استرالیا، مدرک کارشناسی مربوط با آن است، طول دوره کارشناسیارشد در استرالیا معمولاً 2 سال طول میکشد، دورههای کارشناسی معمولاً از فوریه و جولای شروع میشوند، و در نهایت مدرک معتبر با استاندارهای شناخته شده دریافت میکنید و ممکن است از شما ارائه آزمونهای GRE/Gmat را بخواهند.

تحصیل در مقطع دکتری در استرالیا

تحصیل دکتری در استرالیا بهصورت تمام وقت حدود 3 سال و بهصورت پاره وقت 6 سال زمان میبرد، دانشجویان بینالمللی باید بهعنوان بخشی از الزامات ویزای خود بهصورت تمام وقت تحصیل کنند. برای تحصیل دکتری باید استاد راهنمای خود را پیدا کنید و تحقیق روی پروژه را شروع کنید.

تحصیل دندان پزشکی در استرالیا

بهطور کلی طول دوره تحصیل دندان پزشکی در استرالیا، حدود 5 سال است، همچنین دورههای تخصص ممکن است حدود 4 سال زمان ببرد.

برای شرکت در این دورهها، دانشجویان باید ابتدا در آزمون UCAT شرکت کنند، زمان امتحان 2 ساعت است و شامل 5 بخش (توانایی شما در درک مطلب، ریاضی و الگو یابی...) میشود که حدود 228 سؤال چهارگزینهای دارد.

بهترین دانشکدههای دندان پزشکی در استرالیا

 

تحصیل در رشته پزشکی در استرالیا

تحصیل پزشکی در استرالیا بین 4 تا 7 سال زمان میبرد. همچنین شما باید در آزمون UCAT و یا آزمون GAMSAT قبول شوید.

UCAT: زمان امتحان 2 ساعت است و شامل 5 بخش (توانایی شما در درک مطلب، ریاضی و الگویابی...) میشود که حدود 228 سؤال چهارگزینهای دارد.

GAMSAT: یک آزمون استاندارد برای ارزیابی دانشجویان است، 2 بار در سال برگزاری شود و شامل 3 بخش است که متقاضیان باید حداقل نمره 50 را در هر بخش بهدستآورد.

اجازه کار دانشجویان در استرالیا

دانشجویان بینالمللی در استرالیا که با ویزای دانشجویی معتبر اقامت دارند میتوانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند.

بورسیههای تحصیلی در دانشگاه های استرالیا

این بورسیه، برای دانشجویان بینالمللی در مقطع کارشناسیارشد است. بورسیه تحصیلی CMU استرالیا برای دانشجویان بینالمللی 30000 دلار استرالیا برای دورههای 21 ماهه کارشناسیارشد و 20000 دلار استرالیا برای دورههای 12 ماهه کارشناسیارشد است.

بورسیه دانشگاه دیکین بهطور کامل برای دانشجویان بینالمللی استاین بورسیه برای تحصیلات تکمیلی در دسترس هست و کمک هزینهای معادل 28600 دلار در سال، کمک هزینه جابه‌جایی از 500 دلار تا 1500 دلار و بیمه درمانی را ارائه میدهند.

بورسیه تحقیقاتی ملبورن (MRS) یک بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بینالمللی استتقریباً 600 بورسیه تحصیلی برای مطالعات کارشناسیارشد و دکترا در دسترس است. این بورسیه کمک هزینه زندگی 31200 دلار در سال، جبران هزینه کامل، پوشش سلامت دانشجویان خارج از کشور (OSHC) عضویت مجرد، کمک هزینه جابه‌جایی و بسیاری از مزایای دیگر را ارائه میدهد.

برای مقاطع کارشناسی، کارشناسیارشد، دکترا و آموزش ارائه میشود و تا 50٪ شهریه را پوشش میدهد.

دانشگاه گریفیث بورسیههای بسیاری را ارائه میدهد: برخی از آنها بهطور کامل و برخی نیز تا حدی تأمین میشوند.

این بورسیه برای تحصیل در مقطع کارشناسیارشد در دسترس است و تا 50% هزینههای تحصیل را پوشش میدهد.

بورسیه دانشگاه سیدنی یک بورسیه تحصیلی برای کارشناسیارشد و دکترا برای دانشجویان بینالمللی استاین بورسیه هزینههای تحصیل و کمک هزینه زندگی را پوشش میدهدمبلغ بورسیه 40000 دلاری قابل پرداخت برای یک سال در دو قسط مساوی.

بورسیه دانشگاه استرالیای جنوبی، بورسیه تحصیلی کارشناسیارشد و دکترا برای دانشجویان بینالمللی استبورسیههای تحصیلی تحقیقات بینالمللی (IRTS) شهریه را برای دوره کامل مطالعه تحقیقاتی ارائه میدهد.

 این بورسیهها فقط برای مقطع کارشناسی ارائه میشوند و تا 50٪ معافیت از شهریه را برای دانشجویان فراهم میکند.

برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسیارشد مبلغ متوسط 10000 دلار استرالیا را ارائه میدهد.

این بورسیه برای مطالعات تحقیقاتی دکترا ارائه میشود. این بورسیه کمک هزینه زندگی سالانه: 35600 دلار، کمک هزینه جابه‌جایی: 550 دلار و کمک هزینه تحقیق در سال: 1500 دلار را پوشش میدهد.

 این بورسیه برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسیارشد ارائه میشودارزش این کمک هزینه تحصیلی 5000 دلار در هر سال است که بهصورت اقساط در طول هر سال تحصیلی پرداخت میشود، از اولین جلسه شروع میشود و بر اساس تکمیل موفقیتآمیز هر جلسه تحصیلی ادامه مییابد.

این بورسیه برای تحصیل در مقطع کارشناسیارشد و دکترا ارائه میشود و کمک هزینه تحصیلی 28,420 دلار در سال، کمک هزینه جابه‌جایی و پوشش سلامت دانشجویان خارج از کشور را ارائه میدهد.

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

ما همیشه سعی می کنیم تا بهترین پشتیبانی را برای شما داشته باشیم

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هرگونه مهاجرت و گرفتن راهنمایی و مشاوره با متخصصین سایت دکتر مهاجرت از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

٠٩٠٥٨٣٩٧٢١٤ و یا با ایمیل ما در تماس باشید info@doctormohajerat.com

image
image
image
image