استارت آپ کانادا

یکی از بهترین روش‌های گرفتن اقامت دائم کانادا، اخذ ویزای استارت آپ کانادا است.در طول سال‌ها، دولت کانادا برنامه‌ای به نام ویزای استارت آپ کانادا برای جذب ایده‌های جدید، نوآورانه و خلاقانه و تشویق صاحبان مشاغل به مهاجرت به این کشور ایجاد کرده است. و با این روش ایده‌ها و طرح‌های نو را به ‌سمت خود جذب کرده و به اقتصاد کشورش کمک می‌کند.

شرایط لازم برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا

این کسب‌وکار باید از یک سازمان تائید شده تعهد بگیرد، برای این شرکت حداکثر تا 5 نفر می‌توانند درخواست دهند و هر نفر باید 10% حق رأی مرتبط با سهام شرکت را داشته باشد.

فرآیند ارائه ایده شما برای هر سازمانی متفاوت است. هر سازمانی الزامات خاص خود را دارد. به‌عنوان‌مثال، ممکن است از شما خواسته شود که مفهوم کسب‌وکار خود را به‌صورت شخصی ارائه دهید یا یک طرح تجاری ارائه دهید.

در صورت پذیرش سازمان منتخب، نامه پشتیبانی به همراه این نامه و مدارک شما ارسال می‌شود.

شما باید مدرک زبان در سطح جنرال CLB5/IELTS 5 را برای هر 4 مهارت ارائه دهید. (Speaking, Reading, Writing, Listening)

هنگام درخواست، باید مدرکی ارائه دهید که نشان دهد پس از ورود به کانادا، تمکن مورد لازم برای حمایت از خود و افراد تحت تکفل خود رادارید.

اثبات وجه برای ویزای استارت آپ

اثبات وجه برای ویزای کار موقت

لیست شرکت‌های سرمایه‌گذار مهاجرتی کانادا

این نوع شرکت‌ها معمولاً به دنبال ایده‌های بزرگی هستند که مراحل اولیه توسعه را طی کرده باشند. بنابراین اگر قصد با این شرکت کارکنید، ایمیلی با ایده‌ای که سال‌ها در ذهن شماست ارسال نکنید. شرکت‌های سرمایه‌گذاری معمولاً از همان ابتدا در مورد رکورد فروش شما می‌پرسند. تجربه نشان داده است که سرمایه‌گذاری ونچر کپیتال ها به دنبال ایده‌ای است که پتانسیل تولید چند میلیون دلاری را داشته باشد و در حال حاضر چندین میلیون دلار فروش داشته باشد.

 

سرمایه‌گذاران فردی یا شرکت‌های متوسط ​​هستند که به نسبت گروه بالا راحتر پروزه های استارتاپی را قبول می‌کنند.. آنجل اینورتورها اغلب درازای سهمی از کل دارایی‌های شرکت پول می‌دهند و برای ادامه فعالیت شرکت، سرمایه جدیدی می‌آورند.

انکوباتورها مراکز رشد هستند. انکوباتورها به استارتاپ ها پول نمی‌دهند، اما در اصل پول هم دریافت می‌کنند. نقش انکوباتورها آماده سازی استارت آپ ها برای شروع فعالیت است. انکوباتورها اطلاعات و آموزش‌ها در مورد نحوه استارت زدن و رشد یک کسب‌وکار ارائه می‌دهند و راه‌های افزایش سرمایه برای یک پروژه را آموزش می‌دهند. نقش دیگر انکوباتورها نظارت یا مشاوره است که در آن فرآیند توسعه اولیه شرکت‌ها را بررسی می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت‌های زیرمجموعه هرکدام از سازمان‌های سرمایه گذارمهاجرتی به لینک زیر مراجعه کنید:

https://b2n.ir/b65980

مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا

 

مدارک لازم

(IMM 5669)، (IMM 5406)، (IMM 5562)

 

پروسه

به‌طورکلی روند اخذ ویزای استارت آپ کانادا از صفر تا صد بین 18 تا 24 ماه زمان می‌برد.

 

تعاریف مهم در برنامه شروع مهاجرت استارتاپی به کانادا

Letter of Support

اولین قدم در برنامه استارت آپ کانادایی نامه پشتیبانی از یک سرمایه‌گذار تائید شده است. در این نامه یکی از سازمان‌ها مورد تائید کشور کانادا پشتیبانی خود را از شما و علاقه خود را برای حمایت از ایده یا طرح اعلام می‌کند. نامه پشتیبانی مستقیماً برای شما به‌عنوان مدیر پروژه ارسال می‌شود.

درعین‌حال، نامه‌ای که توسط این سازمان‌ها صادرشده است، از اداره مهاجرت کانادا حمایت می‌کند. در این مقاله بیشتر یاد خواهید گرفت. نامه پشتیبانی باید در پرونده درخواست ویزای کار و اقامت دائم به اداره مهاجرت ارسال شود.

Certificate of Commitment

شرکتی که نامه پشتیبانی را به شما داده است، نامه را هم‌زمان به اداره مهاجرت ارسال می‌کند و در آنجا به اعضای گروه و طرح موردنظر اطلاع می‌دهند. بنابراین، گواهی حاوی اطلاعاتی در موردتوافق بین متقاضی و سازمان سرمایه‌گذار است.

اعضای کلیدی و غیرکلیدی درراه اندازی پروژه استارتاپ به چه معنا هستند؟

عضو اصلی یا متقاضی اصلی عضو جدایی‌ناپذیر یک پروژه استارتاپی است برای مثال تصور کنید ایده شما در مورد یک اپلیکیشن موبایل است، در این طرح توسعه‌دهنده نرم‌افزار یا توسعه‌دهنده ایده باید فرد مهمی در گروه و توسعه باشد. بدون آن ایده ممکن نخواهد بود درصورتی‌که کار عضو اصلی به هر دلیلی رد شود، سایر افراد ذکرشده در کارنامه نیز مردود خواهند بود.

اعضای غیرضروری به این معنی است که بدون وجود آن‌ها پروژه فعال است و امکان ادامه دادن پروژه وجود دارد.

خبرهای جدید و تغییرات جدیدی در برنامه استارتاپ کانادا در سال 2023 رخ داده است. برای اطلاعات بیشتر به پیچ اینستاگرام موسسه دکتر مهاجرت سر بزنید.

مهاجرت از طریق استارتاپ به کانادا

ما همیشه سعی می کنیم تا بهترین پشتیبانی را برای شما داشته باشیم

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هرگونه مهاجرت و گرفتن راهنمایی و مشاوره با متخصصین سایت دکتر مهاجرت از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

٠٩٠٥٨٣٩٧٢١٤ و یا با ایمیل ما در تماس باشید info@doctormohajerat.com

image
image
image
image