لزوم یادگیری زبان فرانسه در راه مهاجرت تحصیلی و کاری

مزایای یادگیری زبان فرانسه چیست و چرا باید زبان فرانسه را یاد بگیریم؟ زبان فرانسه یکی از پرکاربردترین و شناخته شده ترین زبان های دنیاست و در بسیاری از جوامع به عنوان زبان دوم استفاده می شود. زیبایی آوایی این زبان آن را در بین زبان های زنده دنیا بی نظیر کرده است. فرانسه کشور انقلاب ها، کشور هنر، ادبیات و جوایز ارزشمند، معماری بی نظیر، خیابان های شگفت انگیز و جذاب، شب های اشرافی، مد و شیرینی، غذاهای خوشمزه و قهوه معطر است.

صدای دلنشین موسیقی فرانسوی ، رمان های معروف بینوایان، دور دنیا در هشتاد روز، کونت مونت کریستو، شازده کوچولو، کلیسای نوتردام و در نهایت برج ایفل، وقتی همه چیز جمع می شود، احتمالاً تصویری از پاریس در ذهن تان دارید. پاریس سالهاست که به شهر عاشقان شهرت دارد.

 این تصاویر کلی است که عاشقان یادگیری زبان فرانسه در راه یادگیری این زبان در ذهن خود مرور می کنند.

مزایای یادگیری زبان فرانسه برای مهاجرت

فرصت های شغلی و تحصیلی

جالب است بدانید که هزینه تحصیل در بسیاری از دانشگاه های معروف فرانسه رایگان است اگر مسلط به زبان  فرانسه باشید. این یک فرصت منحصر به فرد برای افرادی است که می خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند. اگر زبان فرانسه را یاد بگیرید به راحتی می توانید ویزای تحصیلی بگیرید و با هزینه کمتر برای مهاجرت از کشورهای دیگر مانند آمریکا و کانادا اقدام کنید.

زبان بین الملی

 بیش از 220 میلیون نفر در 5 قاره جهان به زبان فرانسوی صحبت می کنند. زبان فرانسه یک زبان بین المللی ارتباطی است. و در هر 5 قاره تدریس می شود. فرانسه همچنین بزرگترین شبکه موسسات فرهنگی را اداره می کند. این شبکه دوره های زبان فرانسه را برای حدود یک میلیون دانشجو برگزار می کند. بنابراین یکی از مزایای یادگیری زبان فرانسه این است که شما یک زبان بین الملی و  پرکاربرد را یاد می گیرید.

لزوم یادگیری زبان فرانسه برای مهاجرت به کانادا

اما نکته مهم در راه یادگیری زبان فرانسه که مطمئنا انگیزه شما را چندین برابر می کند.

آیا قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید؟

یک خبر  برای شما و برای کسانی که  می خواهند  زبان فرانسه یاد بگیرند و هنوز مردد هستند. قانون جدید مهاجرت کانادا برای شما مشتاقان یادگیری زبان فرانسه مانند یک معجزه است.

آخرین خبر این است که کانادا قانون جدیدی را تصویب کرده است که بر اهمیت زبان فرانسوی در کانادا تاکید می کند و این تاکید را با حمایت از مهاجرت اقلیت های فرانسوی زبان به خارج از کبک نشان می دهد. دولت لیبرال کانادا معتقد است که این لایحه مراقبت از کودکان، آموزش و مراقبت های بهداشتی را در سراسر کانادا که کارگران دوزبانه کمبود دارند، بهبود می بخشد.

لزوم یادگیری زبان فرانسه در راه مهاجرت تحصیلی و کاری

زمان انتشار خبر: 2023-07-23 12:37:00

ما همیشه سعی می کنیم تا بهترین پشتیبانی را برای شما داشته باشیم

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هرگونه مهاجرت و گرفتن راهنمایی و مشاوره با متخصصین سایت دکتر مهاجرت از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

٠٩٠٥٨٣٩٧٢١٤ و یا با ایمیل ما در تماس باشید info@doctormohajerat.com

image
image
image
image